Často kladené otázky (FAQ)

  • 1. Co je to status?
  • Status neboli denní stav či zpráva umožňuje uživateli sdělit zajímavé informace a novinky svým přímým kontaktům. Zpráva umístěná ve statusovém poli se zobrazí přímým kontaktům v Novinkách v síti.
  • 2. Co mám napsat do políčka hledat?
  • Vyhledávání funguje na základě:
    Všech Vámi zadaných slov,
    jednotlivých slov, která jste zadali,
    fráze, kterou jste uvedli.
    Poté Vám vyhledávač nabídne výčet možností, ze kterých si vyberete nebo můžete vybrat a dále selektovat nebo omezit podle hledaného textu.
  • 3. Skutečně neplatím žádné poplatky za zprostředkování obchodu?
  • Ne, skutečně ČESBYZu nemusíte za zprostředkování nic platit, protože ČESBYZ není zprostředkovatelem Vašich obchodů, skutečnost, že jste s pomocí ČESBYZu obchod uzavřeli nás velice těší, ale zasloužili jste se o to pouze sami. My jsme vám pouze umožnili se zviditelnit a nabídli možnost, aby se o Vás Vaši potenciální obchodní partneři dozvěděli. Uzavření obchodu už je pak jen a pouze Váš úspěch.
  • 4. Jaké druhy členství nabízíte a kolik stojí?
  • V naší nabídce je základní osobní členství Standard, které je zdarma a dále členství Premium, které s sebou přináší řadu výhod. Členství Premium stojí od 99,- Kč měsíčně, nejkratší možná doba pro Premium registraci je tři měsíce. Dále nabízíme členství pro firmy Firma Standard a Firma Premium. Standardní firemní členství je samozřejmě také zdarma.
  • 5. Jaké výhody má členství Premium?
  • Premium členství poskytuje navíc přístup k některým informacím, jako třeba informace o tom, kdo navštívil Váš profil. Dále máte jako člen Premium možnost využít při vyhledávání kontaktů rozšířeného vyhledávání podle jména, města, profese a dalších atributů. Rozdíly mezi členstvím Standard a Premium jsou blíže popsány na stránce Vašeho profilu v záložce Můj účet.
  • 6. Jaké údaje jsou zveřejněny všem a které jsou skryty?
  • Rozhodnutí, které informace a údaje zveřejníte a které necháte skryty před zraky uživatelů z Vašeho adresáře je čistě na Vás. Klidně si můžete jednotlivé údaje nastavit pro každého uživatele ze svého adresáře zvlášť s ohledem na to, kolik který z uživatelů potřebuje informací o Vaší osobě. O zveřejnění informací z Vašeho profilu si zásadně rozhodujete sami. ČESBYZ žádné informace o Vaší osobě nezveřejňuje, ČESBYZ neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje osobní data Uživatelů žádné třetí straně s výjimkou oficiálních žádostí Policie ČR a orgánů státní správy oprávněných k vyžádání daných informací dle zákona. Česbyz rozlišuje Vaše kontaktní údaje na soukromé a obchodní. Vaše soukromé údaje můžete ostatním členům platformy zpřístupnit jednotlivě dle vlastního uvážení. My si ponecháváme právo zpřístupnit ostatním členům platformy jen ta obchodní data, která jsou smyslem platformy ČESBYZ: položky Hledám, Nabízím, Zájmy, Organizace, Skupiny, dále pak současnou pracovní pozici, název firmy a město. Veškeré údaje kontaktního charakteru, jako jsou telefonní čísla, emailové adresy a podobně, máte možnost sdělit jednotlivým kontaktům podle vlastního uvážení. Pro tento účel najdete u každého profilu tlačítko s odkazem na Nastavení sdílení informací.
  • 7. Zapomněl/a jsem přístupové heslo, co teď?
  • Pokud zapomenete Vaše heslo, je třeba kliknout na přihlašovací stránce na odkaz Zapomněli jste Vaše heslo?. Systém Vám poté zašle na emailovou adresu, kterou máte nastavenou ve Vašem profilu pro zasílání systémových zpráv, postup pro změnu hesla.
  • 8. Chci přejít ze základního na prémiové členství, jak to mám udělat?
  • Je to snadné. Ve Vašem vlastním profilu najdete v záložce Můj účet přehled Vašeho členství a odkaz pro nastavení prémiového členství, ten Vás navede na platební bránu GOPAY, kde jednoduše uhradíte požadovanou délku členství a pak už nic nebrání tomu, abyste mohli využívat všech výhod, které členství Premium poskytuje. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, stačí nás kontaktovat na info@teutrine.cz a my Vám se vším pomůžeme.
  • 9. Přestěhoval jsem se – chci změnit adresu, jak na to?
  • Ve svém profilu si v kartě změňte adresu a změnu uložte.
  • 10. Jak si mohu vytvořit vlastní skupinu?
  • Skupinu můžete vytvořit pouze v případě, jste členem Premium. Pak jednoduše v záložce Skupiny můžete kliknout na červené tlačítko umístěné v pravém horním rohu na Navrhnout novou skupinu. Poté, co si skupinu tzv. navrhnete, musí být tato nová skupiny povolena hlavním administrátorem ČESBYZu. Nejpozději do 24 hodin bude skupina, pokud splňuje všechny požadavky, potvrzena a Vy se stáváte tzv. hlavním moderátorem skupiny.
  • 11. Jak si vytvořím adresář?
  • Adresář je výsledkem seznamu Vašich přímých kontaktů. Kontakty můžete navázat požádáním o kontakt vyhledaného uživatele, po potvrzení z jeho strany se zapíše tento uživatel automaticky do Vašeho adresáře. Nemusíte ukládat žádná data a co víc: každý uživatel si aktualizuje svá data sám, takže budete mít po ruce vždy aktuální kontaktní údaje Vašich obchodních partnerů, zákazníků, kolegů či známých. (za aktualizaci neručí ČESBYZ)
  • 12. Jak funguje platební brána GOPAY?
  • GoPay je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na internetu. GoPay zaručuje uživatelům pohodlí běžných plateb po síti. GoPay přináší:
    bezpečné a diskrétní mikroplatby,
    okamžité převody peněz,
    více platebních možností,
    přátelské prostředí.
  • 13. Proč je lepší, když mám v profilu co nejvíce informací?
  • Čím více informací o sobě uvedete, tím bude Váš profil vypadat zajímavěji a především zvýšíte jeho vypovídací hodnotu o Vaší osobě. Podívejte se na to z Vašeho pohledu – dal byste zakázku člověku, který kromě jména ve svém profilu nemá žádné informace nebo spíše člověku, který má ve svém profilu i celou řadu pozitivních referencí o své práci? A nebo: zaměstnáte člověka, aniž byste o něm něco věděl nebo dáte přednost člověku, v jehož profilu si přečtete, kde dříve pracoval a jaké má pracovní zkušenosti? Záleží však pouze na Vás, pokud chcete, aby Vám ČESBYZ pomohl sehnat práci nebo zakázku, je jen na Vás, jak se o to zasloužíte.
  • 14. Platím ČESBYZu, když díky němu najdu práci?
  • Ne, nezaplatíte nic. Jsme rádi, že jste naším uživatelem a že jsme Vám mohli pomoci. Skutečně, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala a budeme ještě raději, když ji využijete.
  • 15. Jaké jsou výhody registrace na ČESBYZu?
  • Svou registrací získáte přístup k celé řadě informací, když budete chtít, možná najdete práci, najdete zaměstnance nebo získáte zakázku nebo naopak naleznete člověka nebo společnost, která pro Vás práci udělá. ČESBYZ nabízí možnost zviditelnění tak, jak je v zahraničí běžné a je ověřeno, že funguje. Registrace Vám umožní plně využít všech služeb poskytovaných portálem ČESBYZ s ohledem na Vaše členství.
  • 16. Nemůže někdo zneužít má osobní data, která jsem při registraci uvedl?
  • Celý registrační proces je technicky zabezpečen pomocí protokolu. Data, která jste uvedli, jsou šifrována, a proto nemůže nikdo vysledovat a zneužít. Pokud Vy sami někomu neprozradíte přihlašovací údaje, můžete v klidu spát. Pokud chcete mít ještě větší klid, doporučujeme volit heslo jako kombinaci písmen a čísel, a i takové heslo pravidelně měnit. Vámi uvedené údaje zpracováváme výhradně v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších změn a doplnění. Tyto údaje použijete pro přihlášení a následně pro komunikaci. ČESBYZ neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje osobní data Uživatelů žádné třetí straně s výjimkou oficiálních žádostí Policie ČR a orgánů státní správy oprávněných k vyžádání daných informací dle zákona.
  • 17. Jak je zajištěna ochrana osobních údajů?
  • Provozovatel ČESBYZu plně respektuje právo na soukromí zakotvené v Ústavě České republiky. S ohledem na tuto skutečnost uchováváme veškeré Vaše soukromé údaje v tajnosti a bez Vašeho svolení nebudou nikdy předány třetí osobě (výjimku tvoří případy, kdy jsme k tomu povinni – viz níže). Naopak údaje veřejné, o kterých si sami rozhodnete, že je chcete publikovat prostřednictvím svého osobního profilu na ČESBYZu, zveřejníme na portále ČESBYZ. Uživatel má možnost sám si individuálně nastavit míru zabezpečení ochrany svých dat a za toto vlastní nastavení nese odpovědnost.

    Česbyz tímto prohlašuje, že splnil svou povinnost a oznámil Úřadu pro ochranu osobních údajů zpracování osobních údajů a je registrován Úřadem pro ochranu osobních údajů jako správcem dat pod evidenčním číslem: 00041279.

    Uživatel souhlasí, aby ČESBYZ shromažďoval a zpracovával jeho osobních údaje. S osobními údaji Uživatelů je nakládáno v souladu s zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Uživatel tímto dává výslovný souhlas s tím, aby ČESBYZ používal jeho osobní údaje (popř. kontaktní údaje právnické osoby) k jeho kontaktování za účelem zasílání obchodních sdělení. ČESBYZ neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje osobní data Uživatelů žádné třetí straně s výjimkou oficiálních žádostí Policie ČR a orgánů státní správy oprávněných k vyžádání daných informací dle zákona.
  • 18. Co je to potvrzovací neboli aktivační email?
  • Aktivační neboli potvrzovací email obsahuje speciálně generovaný link, který slouží pro potvrzení správnosti zadané přihlašovací a identifikační emailové adresy. Zabraňuje zneužití použití cizí emailové adresy pro registraci na platformě ČESBYZ. Zajišťuje, že osoba přihlášená pod danou emailovou adresou vlastní zároveň přístupová práva k právě této emailové schránce.
  • 19. Chci dostávat informační emaily, jak si je objednám?
  • Ve Vašem profilu v záložce Nastavení zaškrtnete políčko pro objednání informačního newsletteru.
  • 20. Můžu případně zrušit zasílání novinek na email?
  • Zajisté. V každém emailu je na jeho konci uveden odkaz a postup, jak zasílání novinek odhlásit. Navíc máte možnost ve Vašem profilu v záložce Nastavení zaškrtnou políčko pro zrušení zasílání informačního newsletteru.
  • 21. Je registrace pro užívání ČESBYZu povinná?
  • Registrace na ČESBYZu není povinná, je však nutná, pokud chcete služby ČESBYZu využívat. Až po registraci získáte přístup k informacím a údajům, které zveřejnili jiní uživatelé ČESBYZu.
  • 22. Kolik zaplatím za registraci na ČESBYZu?
  • Nezaplatíte nic. Registrace a členství STANDARD je v každém případě a pro všechny zcela ZDARMA. Pokud chcete využívat další výhody plynoucí z vyššího typu členství, pak musíte zvolit jeden z placených typů, například členství Premium.
  • 23. Jak mám vyhledávat informace na ČESBYZu?
  • Na platformě ČESBYZ je možné najít nejen stávající či potenciální obchodní partnery či kolegy, ale také čerpat informace z různých regionálně a/nebo odborně zaměřených diskuzních fór, které jsou součástí dění ve skupinách. Podle typu členství máte možnost vyhledávat buď formou jednoduchého (fulltextového) vyhledávání (členství Standard) nebo podrobnější formou přesně podle jednotlivých atributů jako např. město, firma, nabídky, poptávka organizace apod.
  • 24. Můžu šířit a používat novinky nebo aktuality z Vašeho portálu?
  • Všeobecně platí, že zprávy z našeho portálu i portálů, které dále provozujeme, můžete dále využívat jako zdroj, přebírat a citovat pod podmínkou uvedení zdroje. V případě, že chcete zprávy nebo jejich části dále přebírat na internetu, je potřeba použít aktivního odkazu s uvedením zdroje ČESBYZ.
  • 25. Jak mohu využít záložku „akce“?
  • Kulturní akce, společenské akce, eventy, semináře, byznys meetingy, předváděcí akce, podnikatelská setkání – to vše můžete jednak najít v záložce Akce, jednak můžete sami takovou akci pro Vaše obchodní partnery, kolegy, členy Vaší diskuzní skupiny, odborné skupiny naplánovat.
  • 26. Kolik mě jako daňového poplatníka stojí provozování takového portálu, jako je tento?
  • Tento server je čistě soukromý, je financován ze soukromých zdrojů a proto Vás jako daňového poplatníka nic nestojí. Pokud byste ale jako společnost nebo fyzická osoba chtěl inzerovat na stránkách ČESBYZu nebo v našem časopise Český byznys, zašleme Vám na vyžádání příslušná mediadata.
  • 27. Líbí se mi Váš časopis, můžu do něj přispívat nebo v něm inzerovat?
  • Jsme rádi, že se Vám Český byznys líbí a těší nás Váš zájem. Ohledně spolupráce formou příspěvků nebo v případě zájmu o inzerci nás prosím kontaktujte na info@teutrine.cz
  • 28. Potřebuji na faktuře elektronický podpis?
  • PDF faktura je platný doklad, stejně jako papírová faktura. Elektronickým podpisem by se musela faktura opatřit pouze v případě, že ji chcete pro účely účetnictví uchovávat v elektronické podobě - bez nutnosti tisku do papírové podoby.
  • 29. Co je to akční kód?
  • Akční kód je nepovinný údaj registrace, na jehož základě můžete čerpat výhody prémiového členství.
  • 30. Co je to hezká url?
  • Hezká url, kterou získáte při registraci na základě Vašeho jména a příjmení, je jednoduchý odkaz, který směřuje přímo na Váš profil.
  • 31. Jak zrušit účet?
  • Zrušit Váš uživatelský účet na ČESBYZu je možno pouze přes administrátora a to na Váš požadavek. Administrátora můžete kontaktovat prostřednictvím formuláře v sekci FAQ.
  • 32. Proč mám po registraci účet Premium?
  • Účet Premium dostane každý nově registrovaný uživatel na 14 dní ZDARMA jako dárek na uvítanou. Po uplynutí doby přejde účet automaticky na členství Standard, které je zdarma. Délka platnosti členství Premium ZDARMA se může lišit na základě akčního kódu vloženého při registraci.
  • 33. Když zadám nabídku práce, mohou ji zájemci o zaměstnání vyhledat?
  • Pokud má firma členství Premium, je zadaný inzerát práce propojen s hlavní záložkou Kariéra, kde může uchazeč o zaměstnání vypsat požadavky a nabídku vyhledat. Pokud má firma členství Standard, je jeho nabídka zobrazena pouze na miniwebu firemního profilu.

Kontaktní formulář